Zaległy stos i podstumowanie miesiąca: czerwiec

+ 1 comment
W ciągu ostatnich dwóch tygodni mało zaglądałem, ale mam swoje usprawiedliwienie. W ramach wypoczynku wakacyjnego poszedłem do pracy, przez co mój dzień skrócił się o kolejne 8 godzin czasu wolnego. Ponad to, mój laptop uległ awarii (z mojej winy) i nie działa mi w nim część klawiatury. Planuję naprawić tę usterkę zaraz po pierwszej wypłacie. Ale wróćmy do tematu. :)

Na początek stos czerwcowy. Niestety wszystkie pozycje są z bibliotek lub od znajomych ponieważ mój portfel bardzo schudł ostatnimi czasy i nie mogę sobie pozwolić na większe zakupy książkowe. 

Od dołu:

David Baldacci, "Kolor prawdy" - pożyczona od koleżanki;
Federico Moccia, "Trzy metry nad niebem" - w ramach eksperymentu :);
Federico Moccia, "Tylko Ciebie chcę"  - j.w.;
Stephen King, "Stukostrachy" - nadrabiam zaległości w czytaniu twórczości Kinga, z biblioteki;
Stephen King, "Worek kości" - j.w.;
Anna Onichimowska, "Dziesięć stron świata"  - z ciekawości, od koleżanki;
Walter Isaacson, "Steve Jobs" - już dawno miałem zamiar przeczytać, z biblioteki;
Praca zbiorowa, "100 zakazanych książek"  - można się dowiedzieć czegoś ciekawego, z biblioteki;
David S. Landes, "Dynastie. Wzloty i upadki największych firm rodzinnych" - j.w.
Stefan Żeromski, "Przedwiośnie" - ostatnia lektura minionego roku szkolnego, biblioteka.


Na zdjęciu zabrakło książki Matthew Quick'a, "Poradnik pozytywnego myślenia". Powieść nie załapała się na fotce, ponieważ oddałem ją do biblioteki kilka dni wcześniej.Książka naprawdę świetna - przeczytałem na "jednym" oddechu. Możecie przeczytać moją recenzję TUTAJ. Gorąco polecam. 
Po przeczytaniu książki, obejrzałem film, ale tutaj moje uczucia były mieszane i trudno mi wystawić pozytywną opinię tej ekranizacji.




Na koniec krótkie podsumowanie miesiąca. :)

Przeczytałem w sumie 5 książek.

Don Winslow  - Sagaves. Ponad Bezprawiem
Stephen King - Joyland
Matthew Quick - Poradnik pozytywnego myślenia
Stefan Żeromski - Przedwiośnie
David Baldacci - Kolor prawdy

Liczba stron: ~1850
Książka miesiąca: Poradnik pozytywnego myślenia
Najgorsza książka miesiąca: Przedwiośnie

Co do ilości przeczytanych pozycji nie jest źle, ale jak wiadomo - zawsze może być lepiej. W wakacje postaram się przeczytać więcej. Zobaczymy czy praca mi na to pozwoli. Za kilka dni przedstawię wam moje czytelnicze plany na wakacje. Pozdrawiam. :)

M.

1 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych Twoich eksperymentów z literaturą typowo... "dziewczyńską" :D Będę wypatrywać recenzji "Trzech metrów nad niebem"
    i "Tylko Ciebie chcę". A jak Ci się te książki spodobają, to polecam kolejne: "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" oraz "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić" tegoż autora :-)

    OdpowiedzUsuń